Tacos

Publicerad 2009-08-23 18:13:05 i that´s me

Hejhej, snart ska vi äta tacos med Erikssons.

Lite om gårdagen då:
Jag och Bellan åkte till landet vid typ sju.
Det var bara Tom hemma och mamma skulle komma vid tolv.
Vi bestämde oss för att gå ut och träffa några.
Så vi gick ut ringde Linus och fick reda på att han och grabbarna var borta vid coop.
Så hann klockan bli typ åtta och så kom Linus.
Stackarn hade cyklat enda från coop och nu skulle vi tbx dit, haha :D.
Så vi gick/ turades om att cykla dit.
När vi kom fram var klockan typ halv nio nio (har ingen tidsuppfattning direkt).
Så var vi där vid coop guppen och hängde, Kappe,Lukas,Lukas mfl, vet inte vad alla heter. 
värsta festen hade dom där XD.
Sen vart klockan typ tio, när vi bestämde oss för att åka hem, vi pallade inte gå för det var så mörkt, men Linus
ville inte cykla hem själv så han ringde sin pappa som hämta oss.
Hemma hos Linus tittade vi på film, 17 Again.
Och när den var slut gick vi ner och hoppade i Linus säng , haha :P.
Snackade mm :P.
Sen ringde mamma vid ett så då gick vi hem.

Hörs senare.
/M<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-23 20:50:03

Jaa den filmen är jätte bra 17 again:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-25 19:20:40

kan du inte lägga ut en bild på linus? (a) =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela