Svengelska

Publicerad 2009-08-26 07:33:57 i that´s me

Tjenare.
Nu har jag inte bloggat på ett tag desto mer att berätta.
Jag kommer nu framöver blogga när jag känner för det eller har något på hjärtat.
Någon Lämnade en kommentar om att det var jobbigt med bilderna åt fel håll.
Det är inte så att jag vill ha de så men jag lägger ut bilderna direkt från mobilen men då blir det så.
Ledsen det är inget jag kan ändra på.
Självklart ska jag försöka än en gång.



I övrigt då:

- Jag har bytt till svensk-engelska
- Pappa har flyttat
- Jag gillar en kille
- Jag älskar mina hundar!

Det sista kanske ni redan visste då men men.
Jag gillar en kille, jag vet ju förstås inte säkert men jag tror inte att han gillar mig.
Det är ju liksom slut mellan mig och Linus (om ni inte förstod det, vi är bara kompisar och jag lade faktiskt ut en bild
på linus, iaf hans fötter :P).
Men iaf, jag vill få den här killen att gilla mig, men jag är ganska blyg när det gäller
killar jag gillar.
Och det räcker ju tydligen inte att bara gå och vänta, vilket det borde göra (?) :D.
Jag vet att vara sig själv är en bra början.
Vi hörs senare
/M<3

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2009-08-26 20:37:16

Jag kan hjälpa dig. Vet nog vem du snackar om. Börjar han på T? Ger råd älskar att ge tips till kompisar:D

Postat av: Anna Engström

Publicerad 2009-09-12 22:12:12

Jättefin bild Mikaela!!!!

Postat av: Mikkan

Publicerad 2009-09-13 13:43:39

Tack tack Anna :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela