SKHLM

Publicerad 2009-08-06 16:36:59 i that´s me

Hellu hej.
Just nu ligger jag i sängen med min laptop som e så underbar (A).
Jag bellan och mamma har varit i skärholmen och shoppat.
Jag skulle försöka byta ett piercing smycke som var för litet men det gick inte utan vi måste åka till farsta för att byta.
Jag köpte en svart tröja ,med grå ränder och ett långt linne blått som vanligtvis brukar alla färger kosta 99:- och nu kostade det 49:- :o.
Lite senare ska jag och bellan ut och typ träffa thea.
Bellan slaggar väl hos mig kanske får se om thea gör det också?
Japp japp japp, sega jag lägger ut bilder senare, så länge får ni en bild på en bäver.
Peace out.
/M<3


Ganska lik mig faktiskt.

Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2009-08-06 20:35:18

fin blogg .

gå gärna in på min och rösta vem du tycker ska bli veckansblogg :)

Postat av: linn

Publicerad 2009-08-06 20:38:07

Jag saknar dig hoppas vi ses snart på typ ung08:)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela