Lancelot

Publicerad 2009-08-16 15:26:11 i that´s me

Hejhej.
Idag har det varit slött.
Jag och Jocke åkte till hans pappa och hämtade Candy och lille Lancelot.
Lance är hans nya lillvovve som är 9 och en halv veckor.
Han ligger här bredvid mig på sängen och sover.
Han gör allt som Candy gör lille plutten.
Så nu är det plutten och pluttan dåra.
Annars vet jag inte vad som händer mer idag.
Snart börjar man ju skolan vilket är bra och dåligt.
Bra att träffa kompisarna resten..., ja det är dåligt.
Pussisar till candy och lille lance.
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela