1-2-3 metoden.

Publicerad 2009-08-18 14:29:06 i that´s me

Hejsan.
Jag mormor chrille och jocke var ju som sagt i farsta c idag.
Jag köpte två par jeans och ett linne.
Sen fick jag en massa saker till skolstarten av mormor typ block sudd häfte mm.


Jag har sen länge tillbaka bestämt att jag ska gå ned i vikt igen.
Jag gjorde det ett tag men nu på sommaren har jag ätit upp mig igen.
Jag läste om 123 metoden då ska man ut och gå 7 dagar i veckan vilket jag inte kommer hinna :S.
Men jag kan faktiskt ta bussen till skolan och gå hem + börja simma igen.
Sen ska jag sluta äta godsaker annat än på lördagar och knappt det.
Då borde man gå ned rätt mycket , jag är motiverad och jag ska börja imorgon när skolan börjar.
Sen vill jag ha snygg bikini kropp till turiket ;).

En annan sak nu då, ni vill ju att jag ska börja ha lite mer bilder, och jag vill faktiskt också det och jag ska
FÖRSÖKA, för jag är så dålig på sånt.
Och nu blir det ´mycket med läxor och sånt också.
Det är bara det att jag sitter och bloggar vid så många datorer så det blir jobbigt.

Håll tummarna för mig.
/M<3

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2009-08-18 16:34:44

Du är inte tjoch,du är lagom,men du gör som du vill. Många tror jag tycker jag är tjoch,men de är bara för att jag vill hålla mig i form för jag är väldigt nöjd med min kropp.

Postat av: Thea

Publicerad 2009-08-18 19:58:23

Håller tummarna :P

du kan ju springa med mig nån gång , måste ända träna min kondition :P



Puss älskar dig bästevän <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela