Mässling, host host

Publicerad 2009-04-27 21:22:46 i

Hhj,
Det har varit lite problem med att logga in på bloggen så
därför har jag inte skrivit ngt.
Igår var jag med mamma och chrille i farsta,
jag fick och köpte ganska mycket :P .
En klänning från gina tricot,
två bh:ar från H&M,
ett par jeans leggings , inte de nya tunna som är som tights ,
utan de här är ganska rejäla , bara lite tunnare än vanliga jeans.
En bikini överdel, jätte snygg :) , från H&M,
ja det var väl allt .
Hahha , förut målade jag ansiktet fullt av röda prickar för att jag inte,
ville gå till skolan imorrn, men mamma gick inte på att jag hade mässlingen. hihi :P.
Idag har jag inte gjort så , mycket bråkat lite med Linda men det löste sig , puss lills!
I morrn skulle jag kanske till stan med Vera och Linda, vi får se hur det blir med det då.
Nu ska jag prata lite med min dumma hamster nisse , som bits.
pussar
/M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela