Sjukhus dag .

Publicerad 2008-09-10 17:29:48 i Allmänt

Hej hej , Förlåt att jag inte skrev något i går idag kunde jag verkligen inte för när jag skulle gå ut till bussen fick jag jätte ont i magen och doktorn hade redan sagt att nästa gång jag skulle få så ont i magen skulle vi åka in till akuten.
Så pappa skjutsade mej in så mötte vi mamma där ... Efter att ha hoppat hit och dit kom vi tbx till akuten igen för att prata med en sköterska som sa att jag skulle ta tempen men det var inget så fick vi prata med doktorn. Vi tog några prover och sen fick vi vänta och vänta å vänta . För det var många som var där men till slut fick jag åka upp till röntgen avdelningen och göra ultraljudsprover men de hittade inga fel , tbx till akut avdelningen där de sa att de tyvärr inte kunde göra något mer idag utan att vi fick prata sedan med min vanliga läkare i farsta så vi fick åka hem . Vid tre satt vi i bilen på väg hem jag köpte en macka på ica hemma sen åkte jag och mamma för att hämta dillen men han hade gått hem med Erik så satt vi i bilen igen ( den här gången på väg hem ) . När vi kom hem lade jag mej på sängen och somnade direkt . Sen när jag vaknade satt jag och halvsov i soffan och efter det ringde jag Linda . Snacka om konstig dag , kram på er / Mela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela