natti natti.

Publicerad 2008-09-14 21:12:31 i Allmänt

Hej hej .. Det har varit en fullspäckad dag . När jag vaknade vid nio gick jag ner till mormor (trodde jag) men där satt Tompa vid datorn så jag frågade vart mormor var och hon var där en till trappa ned och badade , så jag gick ned och pratade lite med mormor och stoppade ner fötterna i badkaret . Vi pratade om lite altt möjligt . När jag kom upp igen hade Emma ringt så jag ringde upp henne då frågade hon om jag skulle följa med och bada , och simma lite . det ville jag ju så mormor skjutsade hem mej och så gick jag Emma Catherine och Victoria upp till simhallen . När vi hade varit där ett tag kom mamma och Chrille helt plötsligt : ). Då blev det ännu roligare . Vi hoppade o simmade . Vid halv två gick vi upp och duschade å bastade . Sen gick vi hem , Emma skulle göra läxor så jag hjälpte mamma att tvätta i tvättstugan och hjälpa Chrille i källaren . När vi var klara med det frågade mamma om vi skulle åka och titta på skor till lilla mej : ) och det ville jag ju såklart . Så vi plockade upp Emma och åkte i väg . Det blev två par stövlar , bild kanske kommer dom vara asballa ( tkr jag ) . Sen har vi myst och grejat hemma . Nu ska jag sova , skola i morgon . Kram / Mela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela