Lördag kväll .

Publicerad 2008-09-13 21:23:42 i Allmänt

Tjennixen ! Var i stallet hela dagen med Lilli bästavänn : ) var kul :P <3 . Jag fick rida Sonet <3 . Kanske inte bäst men snäll . Efter stallet åkte vi till MAXI , jag och Linda hade skit kul , vi provade kläder och skor och gick runt : P .
Efter MAXI åkte vi hem , vi hade jätte kul i bilen och planerade för nästa helg & allt ; D . Det kommer bli kul med bio :P.
När vi kom hem kollade vi på treilern till filmen vi ska se Patrik 1,5 för vi tror att den e bra . Sen kollade vi upp när Lindas buss skulle gå , jag följde Linda upp till bussen det var ett tag till bussen skulle gå så jag satt där med Linda och väntade vi pratade om lite allt möjligt : ) . Sen gick jag hem & duschade och klantiga jag råkade skära mej och det ville värkligen inte sluta , pappa o jag försökte med allt , men då ringde vi mamma och hon sa att man skulle lägga upp benet högt och det värkade funka för nu har det iaf slutat . När jag hade sminkat mej med mammas mary kay : ) och lite av mitt smink skjutsade pappa ut mej till landet , vi tittade på svensson svensson och åt äppelpaj mumms : P . Nu halv tio är det sing a long tror att jag och mormor ska se det , och så får vi se om pappa ska sova kvar här .. hoppas nästan : ) :P . Kramar på er , / Mela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela