Lördag <3

Publicerad 2008-09-06 21:23:14 i Allmänt

Hej hej , Mitt första inlägg här... :)
Det är Lördag skönt med helg ! Jag är på landet som vanligt , det är eurovision dance contest på tv:n : ).
Sov här igår med efter ett besök hos moster , kusiner var också där , mysigt XD
Det är bara jag och mormor här för Tom,Jocke och Lollo är på fest hos Johanna fast Tom är lite
gubbe , han vill egentligen inte festa men men , måste man så måste man jaop!
Men det är rätt skönt utan dem och Jocke å Lollo kommer inte äns hit sen för det får inte HAHA !
Blir mysigt med lilla mormor :P <33 Näe nu ska jag umgås med lilla mormor då så
Bye kram / Mela

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-09-07 10:18:43

Hej Mela, hoppas du snart kommer hem. Vi längtar efter dig, puss o kram från mamma

Postat av: Mela

Publicerad 2008-09-07 10:37:34

Jarå :) Klart att jag gör mamms <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela