Lååång dag ...

Publicerad 2008-09-08 17:18:36 i Allmänt

Hej hej , förlåt för att jag inte skrev i morse men han inte . I dag gick jag till 10 över fyra as jobbigt ,´men nu har jag klarat
av den dagen iallafall . Sitter och laddar ner lite låtar i min ipod men det går inte så bra får vänta lite tills pappa kommer
hem så att han kan hjälpa mej . I går var leffe & nilla hos oss , det var jätte mysigt... I dag ska jag mamma Catherine och Emma å Isabell typ , gå ut och gå : ) Då får man upp konditionen . Juste vi har fått någon som ska praktisera i skolan han heter Akira eller något sånt :P . Kommer inte riktigt i håg , det är japanskt : ) .
Näe nu ska jag gå ut till mamma och kolla vad det blir för mat . Hare så bra så länge . Kramar

/ Mela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela