Helgen <3

Publicerad 2008-09-22 11:37:53 i Allmänt

Hej hej ,, Jag är såå glad trots allt ... Att min och Lindas helg blev så lyckad. Vi hade jätte kul : ) / enligt mej .
Först var vi i stallet , jag fick nello , han har varit halt så det var jätte kul men han var bråkig som fn . Men det gick jätte bra att rida honom . Sen åkte vi hem till landet och duschade och åt mat , Sen begav vi osss i väg till bion , Patrik 1,5 : ) Den var super super bra . När vi kom tillbaka till landet var Jocke , Lollo , Tompa , Johanna och Candy där . Vi lekte jätte mycket med lilla Candy . Sen tittade vi på film , Det brinner och gick å la oss för vi var ganska trötta. På söndagen / igår , lekte vi jätte mycket med Candy och vi kom fram till att hon var jätte duktig på agility ( Candy är en border terrier på 1 år ) . Hon hoppade en massa hinder hela dagen . Jaa , den helgen kan man säga vart lyckad , <33 . Men på Söndagen blev jag lite dålig så idag är jag hemma och är sjuk , men går till skolan i morgon tror & hoppas jag näe nu orkar jag inte mer , bilder på när Candy hoppar kommer sen .. Kramar / Mela

Kommentarer

Postat av: Lilli-Pilli

Publicerad 2008-09-23 19:49:51

Hej mikkan. Jag tycker också att vi hade skiiiiiiit kul!! :):):):):):)

Postat av: Mela

Publicerad 2008-09-27 16:29:18

Söööötis Lilli-Pilli <33 Du e ju bara bäst ! älskar dej , tänker på dej denna helg då jag hoppar med Candy själv (självklart inte lika kul men men)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela