Heeej : )

Publicerad 2008-09-27 16:23:20 i Allmänt

Fölååååt ! Jag är verkligen jätte dålig på att uppdatera . Men men vi får se hur det blir med den här sidan . Igår var det Fredag . Efter skolan var jag med kära Emma , sen skulle hon iväg så ..... Sen kom jag på att vi kunde ha fest , men pappa orkade typ inte så det blev inget . Men mamma frågade Catherine och Isabell om de ville med till min skola ( vi skulle gå dit alltså ) , det ville dom , och jag hängde på . När vi kom fram gick vi runt lite på skolgården , det var alldeles mörkt och tomt . Vi åkte lite linbana med Vickan och gick sedan där ifrån . När vi kom hem var alla trötta så vi gick hem , Vi skulle mysa lite med bara familjen äta bär och paj men vi hade ingen grädde och när jag var uppe och frågade efter det hörde Emma paj och ville självklart följa med ner . : ) Så vi hade jätte mysigt , tittade på singing bee och sen sa jag åt Emma att jag var trött så hon fick gå hem . I morse var jag ute och sprang på morgonen , inte så långt men ändå. Sen kom jag hem duschade åt mat och åkte på ridning . Jag fick MIX :/ . Men det gick bra tkr jag , Han är så seg så man får jobba heeeeeeeeeela tiden . Sen åkte vi hem , jag och mamma hade bestämt att vi skulle till farsta men det orkade vi verkligen inte , så nu är jag hemma . Har varit det ett tag nu . Tittar på moppe på blocket , inte för att det är dags än men men det är faktiskt roligt ;) . Puss och kramar / Mela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela