go morron...

Publicerad 2008-09-19 07:08:07 i Allmänt

Hej hej , Äntligen Fredag igen ... Lite knasig morgon + kväll , bråkade med mamma & pappa och
det är aldrig roligt . Idag ska vi orientera på hellasgården , jag  ska springa med Amanda . Och sen måste
jag säga förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera .... Det har liksom varit så mycket i skolan men man får inte skylla
på något iallafall . Tidigare i veckan gick jag och simmade , Det blev 40 längder . Sen i går slutade jag två så när jag gick hem var Chrille påväg hem med en kompis så jag ställde fram mellis , och gick sen och simmade .. det blev 40 längder igen. Visst är man duktig ... Så nu har jag simmat 2 km på en vecka , ni kanske inte tycker det är så bra men jag
är faktiskt en slöfock . Men nu ska det bli ändringar på det här med att uppdatera , mm :) . JO , juste när mamma kommer, hon ska jobba halvdag på jobbet halvdag hemma , så ska vi till banken mysipys . Älskar dej mamma ! <33
Kramar /Mela

Kommentarer

Postat av: Mela

Publicerad 2008-12-28 12:41:15

mhm :D :] pussisa´r !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela