Härlig lördag

Publicerad 2008-10-04 17:28:05 i Allmänt

Hej hej , Inatt sov jag på landet . Det var mysigt förutom att min bror var lite jobbig men annars var det bra. Tompa skulle få komma hem i dag så jag mormor och chrille städade , men när tom sen ringde var hans värden sämre så det blev inte som tänkt . Sen åkte jag och mamma på ridningen jag fick Costa rino <33 .Han var jätte gullig och bra . I morgon fyller dillen år så vi har handlat lite gott till oss alla som ska fira honom . Vi ska äta tikka masala och sen ska jag och mamma hälsa på tom på sjukhuset som inte får åka hem idag .puss o kram jag äter en sur skummbanan ! ;D / Mela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela