härlig lång dag .

Publicerad 2008-10-18 19:32:09 i Allmänt

Hej hej ! Det var länge sedan jag skrev , jag vet men det har varit mycket i skolan och skolan och kompisarna går i allafall före datorn måste jag säga. Men nu är det Lördag . Jag gick upp vid halv tio ungefär och gick på toa sen åt jag frukost typ två hårda mackor med ost och så te med honung och mjölk : P mumms . Sen vid halv elva ungefär gick jag ut och väckte Lollo . Jag satte på te vatten till henne och sen åkte vi alla till ica maxi . Vi skulle lämna in min kamera och handla lite. Vi tittade på kläder till Fanny , vi hittade jätte gulliga . Det blev en brun mössa med öron , en liten vit mjuk jacka och ett gosedjur , en lite heffaklump det var jätte fina saker. upps , vi glömde att vi skämmer bort henne :D . Sen åkte vi hem till landet . Jocke hade kommit hem från att ha jagat så han och Lollo mös lite när mamma lagade mat , pasta och tonfisksås. Det var jättte gott . Sen tittade jag och Lollo på Mean Girls . Som jag köpte på maxi . Jag köpte Mean Girls och Tonårsliv som Lindsay Lohan har huvudrollerna i . Den var iaf jätte bra. Sen har vi tagit det lite lugnt , förns nu som jag och mamma skulle hem och jag stannade kvar istället . Det är svensson svensson ikväll och det tror jag väl att jag och mormor ska titta på . Jocke Lollo och Tom är på nördfest och Johaanna hos sin typ mamma elr pappa så det är bara jag och mormor här.  Jupps . I morgon ska jag ta det lugnt och sen åka och hälsa på Conny och Ulrika å Farmor .
Kramar cya ! / Mela

Föresten , donera till rosa bandet ! ;P Det 'r bra faktiskt ! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela