Hemma igen .. ! :]

Publicerad 2008-11-02 19:39:47 i Allmänt

Hej , Nu kan jag skriva åä & ö igen ! Skönt . Hemma igen efter en turbulent resa.
Vi kom hem lite tidigare en väntat eftersom vi åkte i medvind. Det som var lite äckligt under hemresan var
att många spydde när det var turbulens. Annars var det jätte roligt , safari , super cat katemaranen , holiday world ,
bowling och bara bad & sol . Vi hade jätte kul . Det kanske kanske kommer bilder , men först måste jag få dom av mormor . :] Vi får se . Nu tittar jag på tv med mamms , det är ju såklart mysigt att kommit hem till mamma så nu måste jag mysa med henne lite innan Emma kommer ner . CYA ! Puss o kram `/ Mela .
Skicka gärna ett fint meddelande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela