Hamster :] >P

Publicerad 2008-11-09 16:17:22 i Allmänt

Hej hej . Det var ett tag sedan . Jag har varit sjuk nästan hela veckan , jätttte jobbigt . Men nu verkar jag vara frisk igen . peppar peppar . Igår red jag Candia , jätte gullig häst ,, lite speciell på ngt sätt bara. efter ridningen hade vi lite fest hemma . Pappa skulle bort med kompisar och Janne orkade inte , Emma hade vattenpolo cup typ så det var vi tjejor och chrille. Jag bellan , vickan och chrille kom på att titta på våran älsklings film det brinner . Den är skitkul när vi ser på den tillsammans för vi sitter i soffan elr sängen och skriker och skrattar osv. Sen tittade vi på dansbandskampen och dansade gjorde vi barn. Det var faktiskt jätteroligt  . Efter det var vi jätte trötta och svettiga så vi lade oss ner på golvet dansade lite lugnare och pratade . 
Sen gick de upp och la sig och vi med . Idag när jag vaknade skulle vi egentligen åka ut till landet men Chrille mådde inge bra så vi kom fram till att vara hemma . Sen var vi bara hemma och sov och sen skulle chrille och pappa gå på monsterjam i globen så jag och mamma åkte till farsta . Vi gick på djuraffären och frågade lite om hamstrarna . Eftersom att vi alla är sugna på att köpa en liten gullig hamster. Det skulle komma ca 10 hamsterungar på onsdag så jag och mamma bestämde oss för att åka dit då :P . Sen åkte vi ut hit till landet . Så tittar vi på matakuten program nr . 2 är de inne på nu . KOLLA NI MED!  

Har ni något bra hamsternamn till en liten pojke ? Skicka till mig ! Jag vill ha något ovanligt namn. 

puss o kram . ses . ..  / Mela 



Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-11-25 19:27:24

och så blev det en liten Nisse!! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela